Jag. Mår. Inte. Bra.

Vad fan är det med min kropp?
Jag mår inte alls bra, ska köra till jobbet om en kvart, finns ingen vikarie som kan täcka upp mig.
Förutom halsont, förkyldning, huvudvärk när man vaknar, hosta och frossa så vaknade jag med en låsning i nacken. Så jag kan knappt vrida huvudet. Vad fan är det med min kropp?
Varför blir jag sjuk hela tiden?
Känns som jag är 100 år gammal.

Suck, detta kommer bli en lång dag.
7.30-16.00 i Vollsjö. Hoppas jag klarar hela dagen.



Jag. Är. Så. Jävla. Trött. På. Detta. Nu.

Punkt.



Postat av: Anonym

Välkommen till solkullen..hoppas du trivs..!

Själv jobbar jag i hemtjänsten där..=)

Har jobbat där i 6 år snart.O alla e toppen..

Ha en bra dag. kram emily

2009-12-03 @ 11:17:28
Postat av: angelica

Emily: Tack så mycket.

Solkullen är fint och trevlig personal. :)

Jag är bara vikarie! :)

2009-12-03 @ 17:20:25
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: emily

Jag e också bara vikarie där men som sagt i 6 år...

ha en bra dag..=)

2009-12-04 @ 10:23:11

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0