Jag ser det snöar.

Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl tråkigt hurra!¨
Snön bara vräker ner. Det är drivor ute på taket. Och balkongen ska vi inte snacka om.
K är ivägtvingad till jobbet av hans chef. Hur han ska komma hem ikväll är en bra fråga.
Jag litar inte på tåg och bussar. Jag hoppas min älskling kan ta sig hem ikväll.

Någon som är glad över snön är Nelly. Hon är stormförtjust i snö. Hon bara ålar sig och gräver värsta hålorna i snön.
Jag tycker att den kan försvinna och inte komma tillbaka något mer.

Igår morse skulle jag jobba i Blentarp. Det var skitjobbigt att köra dit. Var nära att glida av vägen flera ggr. Fick köra i 40 km/h. När jag kom till Blentarp så sa dem åt mig att jag kunde köra hem igen, för skolbussarna var inställda så det kom inte så många barn till skolan så jag behövdes inte. HMMMM! Så jag fick köra tillbaka igen. Det tog mig över en timme att komma hem från Blentarp.

Jag var och hälsade på Anna och Lilla Olivia på BB igår under förmiddagen. Hon var så söt! :)

På kvällen såg vädret lite bättre ut så vi körde till Sjöbo för lite glöggkväll hos Emma och F.N. Det var trevligt. Men vi körde hem vid 23.00 ca för då snöade det ganska kraftigt igen. Och när jag vaknade imorse (10.00!!!! måste vara rekord från min sida) så hade det snöat jättemycket under natten.

Jag hatar snö! FÖRSVINN!

Later.




Postat av: Anna

Ge det några veckor till sen är hon mer vaken. Då får vi träffas i ystad och snacka och fika.



Kram kram

2009-12-20 @ 22:41:02
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0