Jobbat.

Yeepp, idag har jag jobbat på Rosenlund i Lövestad. 7.00-11.30. Skön dag ;) Gick hyffsat bra med axeln. Lite ont har jag nu, men jag överlever.
Efter jobbet körde jag inom på Lövestad skola och snackade lite med Ulrika och Sara! :)
Har även varit och postat julkorten idag.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. K stack precis till jobbet.
Imorgon ska jag jobba på Solkullen i Vollsjö. På onsdag på Sandbäcksskolan i Sjöbo och på torsdag är det på Rosenlund i Lövestad. Fredag har jag inget som det ser ut just nu.

På fredag ska vi på glöggkväll hos Emma och F.N i Sjöbo! Ska bli trevligt. Julgodis och en massa glögg och julklappslek! :)

Nu ska jag försöka sysselsätta mig resten av dagen. Är lite inne på om jag ska renbädda sängarna, tvätta några maskiner tvätt och dammsuga och ta ett snack med disken som behöver bli diskad. Det blir nog så. Och en promenad med Nelly senare ikväll. Japp, så får det nog bli. Rolig dag.


Later.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0