Ledig dag.

Blev väckt imorse typ 07.05 av att Österportskolan behövde mig idag. Men jag har jobbat i 6 dagar i streck och jag ska jobba onsdag, fredag och lör och sön och dagarna där i mellan vet jag inget om än. Så detta är den enda garanterade lediga dagen och jag måste tvätta och göra ärenden. Har inga rena arbetskläder kvar nästan. Jag hatar att säga nej och jag älskar det stället, men idag fick det tyvärr bli ett nej till ÖP! Men jag längtar tills efter nyår då jag kan lägga all min tid på mina favoritställen i Ystad och slippa vara bunden till Sjöbo! Förlåt, ÖP! :) Men I'll be back, baby!

Jag kunde inte somna om. Så jag började sortera lite tvätt och nu ska jag strax ta ut Nelly tänkte jag!
Sen kanske jag kör ut en runda till Vigs ängar och hälsar på och ser om de har några dagar till mig i januari!

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0