Lördag.

Jobbade igår på solkullen. Det gick bra! Idag har jag jobbat på Björkbacken, det gick också bra. Men jag tycker det är så tråkigt där. Men det är dags imorgon igen och sen är jag ledig på måndag! :)
Jag är trött som en gnu.

Måste bara skriva om gårdagens idol (såg precis reprisen). Jag blev så jävla glad när Calle gick till final! Men samtidigt tråkigt att Tove åkte ut, men Erik och Calle är starkare! Och Calle har verkligen utvecklats. Har gillat honom sedan hans audition i Malmö. Men helt ärligt trodde jag att det var Tove och Erik som skulle gå till final!
Men fan vad kul att Calle är med! :)

Nu ska jag göra något vettigt. Eller inte. Jag är trött så det blir soffläge en stund och sedan promenad med Nelly.

Såg filmen "Flickan som lekte med elden" igår kväll. Riktigt bra! Minst lika bra som ettan.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0