Sandbäck.

Hej hopp!
Igår jobbade jag på Solkullen i Vollsjö, fick så mycket beröm så jag nästan höll på att spricka! Idag har jag jobbat på sandbäckskolan. Jag fick laga maten alldeles ensam idag. 400 portioner. Jag klarade det galant och även idag fick jag mycket beröm. Jag känner mig så glad att folk är nöjda med mig. Känns som man kan sträcka på sig lite och vara nöjd över sin insats i Sjöbo. Nu är det bara två veckor kvar.
Chefen kom med julklappar till oss idag. Två st biobiljetter. Nice! :)

Imorgon har jag sovmorgon. Börjar 11.30 imorgon På Rosenlund i Lövestad.
Ska även hinna ner en liten runda på stan imorgon. Måste köpa linsvätska. Kul investering. Hmmm. Kan diskuteras.

Jag är trött som en gnu idag. När man är på så många olika arbetsplatser som jag är så blir man väldigt trött i huvudet av all information man får på varje ställe. Jag är slut som människa, för ikväll iaf.
Jag bara längtar tills det är dags att krypa ner i sängen.
Ska dock promenera en runda med Nelly-pelly sen. Skönt med frisk luft. Nu ska jag trycka i mig några skumtomtar! :)

Later.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0