07.20

Kl 07.20 ringde telefonen. Det var Kaj på Göken som ringde och frågade om jag kunde jobba hos dem imorgon kl 07.00. Jag tacka ja till det men undrade varför han ringde så tidigt på morgonen för att fråga det. Kunde ju väntat till förmiddagen. Men men, jag blev pigg iaf och kunde inte somna om, så jag slog på tv för att kolla på Kenzas tv-framträdande i "Vakna med the voice" på femman. Jag tyckte hon skötte sig bra. Men jag hade inte alls föreställt mig henne på det viset. Trodde typ att hon skulle ha mycket ljusare och pipigare röst och typ stå och fnittra hela tiden. Men så var hon inte alls :)

Vi åt frukost ute på torpet idag. Nelly var väldigt glad och busig när vi var där ute :) Som vanligt. Har även hunnit med att handla och sånt. Har legat och vilat en stund också, jag fryser som fan. Vetifan vad det är med mig. Magen mår iaf bättre som tur är. Hoppas det inte är feber, för jag ska jobba imorgon och på fredag.

Ska snart värma lite rester. Chili con carne med ris eller pasta blir det idag. Orkade inte laga något, då är det bra med rester i frysen :)

Ha de!

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0