Alla <3 dag!

Då var det alla ♥ dag idag! Hoppas ni får en mysig dag.
Jag har ägnat min förrmiddag nere på stan och shoppat upp presentkort och pengar som jag fick i födelsedagspresent igår.. Det blev ett par jeans, två t-shirtar (en vit och en randig röd/vit) och en svart tunn kofta från H&M.
Blev även en pydnadsängel och en ljuslykta till våra nya ekhylla som vi fick i present igår. Fick även en vit "Expedit" hylla som vi ska ha i sovrummet.
Ekhyllan är redan uppskruvad i vardagsrummet, den andra hyllan får K bygga ihop imorgon när jag jobbar ;)
Fick även lite kuddar, dukar, bordstabletter, pengar och presentkort (som sagt) och Lasse Åberg Coupeglas och en Lasse Åberg ljuslykta som passar ihop med mina mattallrikar ;) Fina saker. Och som sagt har jag redan använt pengarna och presentkortet. ;)
K jobbar idag så jag är ensam på alla ♥ dag! Men det är lugnt, jag har Nelly ;) Som jag ska gå ut med alldeles strax. Ska bara äta lite rester från igår. Köttfärspaj med vitlökssås och sallad! :)

Ha en mysig alla ♥ dag!


Bild: Google




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0