Anna-mys!

Det blev ingen simning ikväll. Pga snön och jag hade ont i magen (ni tjejer förstår vad jag syftar på).
Så jag var ute i timme med Nelly istället. Vi var nere i småbåtshamnen och busade i snöovädret tsm med Lee och hennes hund Pajas. Sedan kom även en annan hund som Nelly älskar - hon heter Ronja. Nelly och Ronja leker så bra tsm, och det är så roligt! Vi blev dock av med två tennisbollar i all snö. Men vad gör det när vovvarna har så roligt?
Sedan fick jag ett sms av min bästa sötaste vän Anna (som tyvärr inte har någon blogg) som frågade om jag var sugen på Anna-mys och en kopp te. Och det kan man ju verkligen inte tacka nej till. Så efter min och Nellys promenad så tog jag en dusch sedan begav jag mig hem till Emils lägenhet där Anna höll hus ;) Så hon hade fixat gott te och chokladpudding till oss. Du skämmer bort mig hjärtat! ♥ Tack för en mysig kväll darling!


Nu är jag klar med mitt Anna-mys och ska alldeles strax bege mig in i sovrummet och kolla lite på tv. Sedan ska jag snart sova. Ska upp och jobba imorgon. Får nog gå upp lite tidigare. Vet ju inte hur vägarna kommer se ut imorgon. Och inte bilrutorna i heller för den delen.
Sovgott people!
Bild: Google

 
Later.



Postat av: Sara

Men hej! Det va ett tag sen sist. Hoppas att allt är bra med dig. Min mage verkar inte bli så mycket bättre. Ska strax ringa rådgivningen och höra vad dom tycker. Är sjukanmäld från jobbet oxå. Inte värt att jobba om jag bär på nå smittsamt.

2009-02-12 @ 10:36:41
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0