Ensam...

Ja, K har varit iväg och jobbat hela dagen.. (Skittråkigt).. Jag har varit ute på torpet och släppt ut hundarna och myst med dem.. Har hälsat på min familj också... Min moster och hennes man och deras hund Tiffy var hemma hos mamma när jag och Nelly anlände och Nelly blev skiträdd för Tiffy, fast de har träffats förr. Hon var så undergiven, hon satt vid ytterdörren med öronen bakåt ända tills de gick hem. Så lugn har jag aldrig sett Nelly innan. Tyckte det var lite märkligt att hon blev så rädd och undergiven för hon träffar ju många hundar dagligen... Hon blev lite paff att mamma hade en ny valp också. Men Lady och Nelly verkade komma bra överens. Mammas äldsta hund Bamse och Nelly kommer inte lika bra överens.. Men de funkar ändå rätt hyffsat ihop..
Jag har även varit en tripp på Willys och handlat... Pewww, där var så mycket fooolk. Jobbigt..
Nu sitter jag med laptopen i knäet, en jordgubbssmotthie bredvid mig och en liten skål chips (potatisstjärnor med sourcream onion smak).. Nu är det bara K som fattas... Han kommer vid 22.

Imorgon tänkte jag fråga K om vi ska köra ut till skogen med Nelly... hade varit skönt.. Plus att Nelly har så himla roligt i skogen/stranden.. Det vill han säkert :)

Melodifestivalen ikväll! Ska ni kolla? Jag ska nog ha på det i bakgrunden medans jag spelar poker..

Later.



Postat av: Mippi

Tack nja jag har haft svart hår en gång ;) men inte annars, trivs bättre i mörkare hår =)



Ja trist o va själv hemma, du får kolla på melodifestivalen =) de skall vi göra!! Kraam

2009-02-07 @ 19:40:20
URL: http://www.maddee.se
Postat av: L o t t i i i z z

Tjena Stumpan :) Tack så mkt! Ja, jag gillade verkligen min nya kjol och topp.. kändes så härligt "våriga" så kunde ju inte motstå att köpa! hehe!



Jotack, allt e fint med mig :) Känns skönt o inte vara bakfull idag för en gångs skull! hehe! Allt bra sj? KRAM

2009-02-08 @ 12:18:09
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0