Fredag!

Godmorgon sötnosar. Min dag startade kl 07.30. Skulle iväg och göra ett cellprov hos gyn. Har varit med om trevligare upplevelser om man säger så ;) Men när man blir 23 år så blir man kallad. Så nu är den saken ur världen.
Har hunnit med att handla också. Blir kyckling till middag!
Det hjälpte att spy galla över A-kassan igår, för idag när jag ringde dem så var mitt ärende klart och nästa vecka kommer mitt bankkonto få lite pengar ;)
Ikväll ska vi hem till Anna & Emil och umgås lite! Ska bli trevligt. ♥
Nu ska jag snart ta ut Nelly på en promenad. K jobbar lunch idag så jag är ensam hemma.
Ska även packa in inflyttningspresenter i en massa cellofan som min lillebror Joakim och Sandra ska få. Min bror flyttar hemifrån den 16 mars, blir sambo med sin Sandra (som för övrigt är en jättesöt tjej). Det har blivit en massa småplock som kan vara bra att ha när man flyttar :) Såsom salt, kryddor, te, grytlappar, bordstabletter, tändstickor, disktrasor m.m. Blir nog uppskattat!

Later.



Postat av: Sara

Okej. Jag ska viska min lilla hemlis till dig. Men du får inte tala om de för nån. Okej!?

De är så här va... att när jag är på gymmet så har ju jag egen musik med mig som jag lyssnar på. Och ibland så dyker de upp en och en annan låt som verkligen peppar mig. Och då får jag lust att verkligen brista ut i sång och dans där på gymmet. Typ som en musikal, ex. Grease, Fame, m.fl. Att liksom få med alla andra som tränar i dans och sång.



Så, de var min lilla hemlis :)

2009-02-27 @ 11:27:16
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Sara

Oooohhh noooo!!! Den dagen jag blir gravid ska jag sluta blogga. Sen så har jag så mycket jag vill göra och uppnå innan jag & sambon börjar planera tillökning.

2009-02-27 @ 14:01:51
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0