Gladiator-girl?



Ja, som sagt detta året skulle jag gärna hoppa omkring i ett par schyssta gladiator sandaler. Det är riktigt snyggt och förra året hittade jag inga snygga till bra pris. Men dessa två godbitar har en fin prislapp på sig. Jag vet inte om jag ska beställa eller inte. Så fall lutar det nog åt Halens sandal för de ser riktigt snygga och sköna ut. De från Ellos ser inte helt fy skam ut heller. Vad tycker ni sötnosar? Vilka hade ni beställt?

Gladiator sandaler - hiss eller diss?


Later.



Postat av: Matilda

Tack så mycket! Kul att du gillar den! :-D



Fina sandaler, båda två!

2009-02-27 @ 21:17:56
URL: http://matildasalmen.blogg.se/
Postat av: Denise

Asså, jag är i samma sits som dig, jag kan nte heller bestämma mig. Men min kloka mor säger att de som är från ellos är svårare att gå i eftersom de går upp så högt på benet och de inte är lika böjbara som de andra, men de är grymt snygga iallafall. Men köp båda så kan du ha en av varje på dig ^^

2009-03-01 @ 17:08:16
URL: http://latour.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0