Gottegris.

Jag hade inte feber som tur var :) Lite vila och sedan kände jag mig piggare.
Har även hunnit med att äta, då blev magen glad! :)
Ska spela en pokerturnering om 4 min, efter det ska jag ta ut Nelly på långpromenad.
Får ta på mig bra med kläder för det var ganska kallt ute.
Ikväll ska jag mysa ner mig i soffan med en skön filt och massa tända ljus.
Ska även mumsa i mig en smoothie. Jag har blivit beroende av det, bättre smoothie än godis iaf.
ikväll blir det en jordgubbssmoothie. (jordgubbar, hallon, banan, kiwi, vaniljyoughurt och lite apelsinjuice.)
Det är verkligen smaskens! :)
Blir sängen tidigt ikväll, börjar jobba 07.00 imorgonbitti.


Bild: Google
(Tyvärr ska jag inte använda färska jordgubbar)

Later,



Postat av: Jessica

Gud vad gott, synd man inte har ingridienser hemma. Men skriv gärna ner hur mycket du tar av varje

2009-02-04 @ 17:50:38
Postat av: Jessica

Du är utmanad, läs min blogg för instruktioner

2009-02-04 @ 19:52:32
Postat av: Mippi

Hej ja jag skall fixa de imorrn fullt upp ikväll =) Ja de va så himla gulligt att veterinären ringde, å hon tog sej verkligen tid att kolla i datorn o svara på andra frågor jag hade..



Ja Molly va mest trött på jobbet hihi.

Haft en bra dag?? Kram

2009-02-05 @ 16:58:34
URL: http://www.maddee.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0