Jobbat.

Vaknade 06.30 imorse, pga min väckarklocka. Grrrr. Skulle upp och jobba. Jag märkte då att Nelly hade börjat löpa. Blod i sängen och på golvet. Så det var bara att leta fram hennes tik-trosor! Så nu springer hon runt i sina små svarta trosor :) Ser verkligen sött ut :)
Jobbet gick bra idag iaf! Praktikanten var fortfarande kvar och ska vara det i tre veckor till.. Puhhh. Han ser inte vad som ska göras och han är sjukt slarvig. Så allt han har gjort får man lixom göra om igen, så det blir dubbelt arbete. Då tänker ni "Varför säger ni inte till honom då?". Joo för det gör vi men det går in genom ena örat och ut genom det andra. Riktigt drygt.
Det är fortfarande snö utomhus, jobbigt!
Imorgon ska jag vara ledig. Jag och K ska fixa och dona hela dagen för kl 18 kommer det 23 personer som ska fira våra födelsedagar. Så vi har en del att stå i. Städa, duka, stryka dukar, göra 8 pajer, sallad och en massa saker :) Men det ska bli trevligt.

Jag är sjukt hungrig. Men här är inget jag kan käka. Orkar inte handla. Får göra mig en riktigt stor smoothie så mättar det säkert :) Ska ta en promenad med Nelly också. Sen blir det soffläge hela kvällen. Kanske med laptopen i knäet och lira lite poker. De hade varit najs.

Bild:Google


Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0