Ledig.

Ledig idag igen. Inga som är sjuka just nu verkar det som? ;) När jag drog upp rullgardinen imorse så var det vitt ute. Usch. men Nelly trivs nog för K och hon är fortfarande ute.
Vad händer idag? Ska till sjukgymnasten kl 14 och köra styrketräningspass. Ta en lång runda med Nelly som vanligt :)

Ja, jag återkommer helt enkelt..
Jag vill så gärna att Cafeét hör av sig nu. Jag hoppas att de gillade mig efter att ha läst mitt CV!
Ohh jag är så nervös, tänk om de inte är intresserade av mig längre?
Jag vill verkligen. Det hade varit så roligt! ♥

Caroline - du som skrev till mig i förra inlägget. Vet inte vem du är men det var roligt att de hade hört av sig till dig med! Får gärna skriva din bloggadress så jag kan besöka dig! :)

Later.



Postat av: Caroline

Jag har ingen blogg. Tycker bara dete trevligt att läsa andras.. har du facebook??

2009-02-11 @ 11:12:34

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0