Lördag.

Gomorron... Hoppas allt är bra med er? Jag har lite träningsvärk i mina axlar. Jobbade på Vigs Ängar igår ju. Och då fick vi varu-leverans och då är det många saker som ska bäras. Även om man använder vagn så ska man ändå lyfta varorna och sätta på vagnen. Så det kan ju vara det jag har träningsvärk av.
Vad händer idag då? Jaa, får se....Ska köra ut till torpet typ tre ggr och släppa ut och umgås lite med svärföräldrarnas hundar. (De är inte hemma förräns sen ikväll). Kl 11.30 ska vi köra ut där första gången och efter det ska jag köra K till jobbet i Tomelilla. Och hälsa på min fina familj tänkte jag. Tror jag ska ta med mig Nelly idag så hon får träffa mammas nya hundvalp Lady. Får se vad mamma säger om det, men jag tror nog det ska gå bra. Sen ska jag nog inte göra så mycket mer idag?

Läste på text-tvn att Hasse Aro åkte ut igår.. (Jag somnade så jag missade sista biten av Lets Dance). Jag tyckte att Kitty skulle åka ut. Men men, så är det... Tur att blondinbella är ute ur tävlingen iaf.. Jag trodde att hon var en väldigt smart och begåvad tjej men så fort hon öppnar munnen så låter det som om hon vore 13 år. Ja, så kan det gå!
Hoppas att Laila eller Morgan vinner tävlingen! ♥

Later.



Postat av: Jessica

Haha, håller så med dig, Blondinbella var bara förmycket. Jag hejar på samma som du men gillar verkligen Jeanette och Niklas också

2009-02-07 @ 09:41:26
Postat av: Jessica

Du är utmanad, läs min blogg för vidare information

2009-02-07 @ 10:23:00
Postat av: Mippi

Ja kitty kunde åkt ut igår. Allt bra?

2009-02-07 @ 16:54:27
URL: http://www.maddee.se
Postat av: Leia

Aldrig sett på lets dance

2009-02-07 @ 18:22:29
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0