Måndag.

Då var det måndag igen. Veckorna bara susar förbi. Snart inne i mars månad. Kan inte fatta vart tiden tar vägen? Men snart är det sommar, okej vår iaf! Jag längtar så tills man kan ha lite mindre kläder på sig..
Idag var det jobb på schemat. På Vigs Ängar. 07.30-16.00. Gick bra. Fast den där dryga praktikanten var kvar. Usch.
Imorgon har jag en ledig idag. Som det ser ut nu iaf. Men man vet aldrig om telefonen ringer imorgon bitti.
Nellys tass är forfarande sårig, så hon springer omkring med en av mina strumpor ;) Sötnöten! Hon löper fortfarande. Kan tänka mig att hon är mitt i sitt hög-löp nu! Så nu får man passa sig för han-hundar ;)

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag krypa ner i soffan och kolla på "Design Simon och Thomas." Det är bra det där programmet. Och Simon är så rolig! Sen kl 21 är det C.S.I. Det är också rikigt bra ;) men tyvärr lyckas jag alltid somna! :(


Bild: Google

Later.



Postat av: Sara

Flåt, men jag kan inte rå för att jag längtar tillbaka. Usch! Satt och kollade på ny resa igår. Men jag orkar inte vänta, så jag hade helst åkt igår om möjligheten fanns.



Ja du tjejen, snart är de vår!! :) Fast här uppe är de ganska mycket snö och den försvinner väl inte förns till midsommar. Ähh, nu överdrev ja. Men som de känns nu så kommer de att ta lång tid innan den försvinner.



Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet. Men helst hade jag legat kvar i sängen. Varför är den så himlans skön när man ska upp tidigt???



Kram på´le!

2009-02-24 @ 05:23:51
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: lovisa

Dom är lite roliga de där två;P

2009-02-24 @ 09:59:27
URL: http://lovisap.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja haha dom är så roliga ihop :D

2009-02-24 @ 11:00:25
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0