Måndag.

Kände mig bättre imorse så jag åkte och firade farmor som fyllde 72 år i lördes! Vi tog en fika och pratade om allt som vanligt :) Körde in en runda till mamma också och sa hej!
När jag kom hem så började magen kännas skum på mig igen... Det är nog inte helt hundra än! Jag fryser som fasiken just nu också så jag får väl bädda ner mig en stund nu och vila lite. Sen väntar en promenad med Nelly :)

Ha de!

Later.



Postat av: Jessica

Okej, ska höra med Christian men sist jag fråga lät det inte som att han vore intresserad av ett sånt bord. Nja, jag känner mig fortfarande inte okej. Känns som att det är dags att gå till doktorn snart. Dessutom vågar jag inte bada i bassäng just nu för piercingen är infekterad, den kommer åka ut när so och huden bakom är rent röd och rälig

2009-02-02 @ 13:55:58
Postat av: L o t t i i i z z

Sv; Tack så mkt :) Usch, hoppas att du känner dig bättre snart! Krya på dig! KRAM

2009-02-02 @ 14:35:48
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0