Onsdag.

Då var det onsdag idag. Har jobbat och stått i hela dagen. Haft RIKTIGT mycket att göra idag... Pheeewww. Skulle egentligen till sjukgymnasten kl 15.40 idag, men jag fick jobba till 16. Skulle egentligen sluta kl 13 idag, men så blev inte fallet ;)
Har precis varit och simmat med Anna riktigt jobbigt var det idag, men skönt. Jag är helt slut i kroppen nu. Ska göra några riskakor som jag kan knapra på nu, sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv. Fan vad nice det ska bli! :)

Jobb även imorgon fast på Bellevue. Ska första besikta bilen kl 07.50 imorgon, sen direkt till jobb, och slutar kl 15.30.
På fredag hoppas jag att jag är ledig, för K ska jobba lunch och då måste man fixa någon ska kan ta ut Nelly mitt på dagen och det blir så bökigt.. Speciellt nu när hon löper. Hon är nog inne i sitt hög-löp nu. För hon försökte para sig med katten innan ;) Haha, såg grymt kul ut! katten såg inte lika road ut :)

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0