Onsdag.

What a day! Riktigt stressigt på jobbet då varuleveransen inte dök upp den tid den skulle. Riktigt segt! Men men, vi klarade det iaf. Skulle egentligen simma ikväll men min rygg gör så ont, så jag ställde in. Vill orka jobba de sista två dagarna jag har kvar denna veckan.
Efter jobbet gick jag direkt ner till stan, skulle köpa en 1 års present till lilla Mikael. Ska på kalas på lördag. Hittade ett par jeans och en vit tröja till honom! Jättesöta saker! Hoppas det uppskattas.
Har hunnit ta en promenad med Nelly och grannen Tess och hennes hund Zizzi. Vi gick i "norra promenaden".
Ska slappa resten av kvällen. Ikväll är det premiär för Greys anatomy kl 21.00. Sitter ni bänkade precis som mig?


Bild: Google


Later.






Postat av: emily

Absolut..en av dem bästa serierna jag sett...

2009-02-18 @ 20:09:16
Postat av: Mippi

Hihi den serien Greys anatomy har vi aldrig sett ;) e de nått med sjukhus? isåfall vågar jag inte kolla hihi börjar vänja mej vid blod o sprutor på hundar nu sen alla besök hos veterinären. men usch jag som velat operera mej i mååånga år men vågar inte :( buhuuu men om de inte e med sjukhus så skall jag kolla en gång hihi. Kramar

2009-02-18 @ 20:20:24
URL: http://www.maddee.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0