SmOOthie.

Nu ska jag försöka få i mig en smoothie.
Bild: google

Ingredienser:
Frysta jordgubbar
Vanilj youghurt
Apelsinjuice
Kiwi
Banan

Får väl se om jag får behålla den...
Gulp.. jag hatar att vara magsjuk - om det nu är det jag är? Skum mage iaf.
Ha en trevlig kväll.

Later.





Postat av: Jessica

Jo, borde kanske gjort de. Gick in på toa och skulle ta ut den när jag läste era kommentarer men så fort jag pilla så lossna den. Så nu har jag ingen piercing där :(

2009-02-02 @ 19:36:37
Postat av: Jessica

Nä, jag vet inte. Min piercare tror kroppen kommer stöta bort de igen, men hon sa vänta iaf två månader innan du gör om de. Det höll trots allt i 4 månder, kanske skötte jag det inte tillräckligt. Vill iaf ge det en chans till. Nä, jag e inte klok :) . Men jag tror att jag inte skulle göra det i klitoriskappan trots allt, tänk om ens känsel försvinner :S

2009-02-03 @ 09:36:44

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0