Snön.

Det bara fortsätter att snöa... Usch. Aja,  vi ska snart ut och traska i eländet för Nelly behöver snart gå ut :) Kanske går ner till småbåtshamnen och leker på gräsplanen. Då kan hon jaga snöbollar :)
Funderar på om det är så lönt att putsa fönsterna idag som jag hade tänkt? Det hade varit fint med rena fönster när vi får en massa gäster på fredag.
Vigs Ängar ringde innan och frågade om jag kan jobba imorgon. Så imorgon blir det jobb mellan 07.30-16.00. Nice.
Ikväll ska jag iväg och simma med Anna. Ska bli skönt att röra på sig lite, det behövs ;)
Ne nu får väl jag hoppa ur pyjamasen och klä på mig kanske.. ?

Snöbollen har jag lånat härifrån.


Caroline - Nej jag har inte facebook.. Vem är du egentligen? :) Är du någon jag känner? Skaffa blogg vetja...



Postat av: Jessica

Synd jag ej kan med :( ... Men men

2009-02-11 @ 11:47:58
Postat av: Caroline

nä... jag känner inte dig... jag e en tjej på 24 år o bor i ystad...

2009-02-11 @ 12:02:07

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0