Tisdag.

Jobbat idag igen. Ap-mycket att göra idag. puuhh. Men ryggen känns faktiskt bättre idag. Börjar kanske vänja mig vid att stå upp i 6-8 timmar på sjukt hårda golv och springa runt som en blådåre!?
Har hunnit med att ta en promenad med Nelly. Vi traskade runt i snön och Nelly träffade en massa pojk-hundar som ville "leka" med henne. Att folk inte accepterar att man säger "nej de kan inte hälsa nu för min hund löper". Nej då ska de ändå fram så deras hane kan lukta på henne och sedan blir de helt galna. Riktigt jobbigt att hålla henne då för hon vill också "leka". Acceptera att man säger nej, för bövelen!
Vad händer mer idag? Ja, jag ska snart ta en dusch och göra mig en smoothie. Mums!

Jag blir knäpp på min a-kassa! De har fortfarande inte gett mig pengar och jag har inte hört ifrån dem och de är omöjliga att nå på telefon. Hur fan vill dem att folk ska klara sig? A-kassorna och Försäkringskassan kan ta varandra i hand. Lika värdelösa!

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0