Tisdag.

Japp, jag blev ledig idag. Har suttit i telefonkö hela morgonen med A-kassan. Blev omkopplad 3 ggr och ingen kunde hjälpa mig. (Bra system de har på det stället, är inte de anställda för att hjälpa en?). Sen sa en dam att hon skulle be min handläggare ringa lite efter elva, klockan är nu 12.27 och hon har inte ringt. Fan vad förvånad jag blir! Lika förvånad som denna apa!

Idag ska jag laga till makaroner med köttfärssås. Ska bli mumsigt. Vi var och storhandlade innan. Usch vad det är tråkigt. Blir så mycket pengar. Men men, kul att vårt kylskåp innehåller någonting iaf :)

Ikväll ska jag köra till Sjöbo och hälsa på en gammal vän. Matthias. Det var längesedan! Ska bli roligt att träffa grabben!
Nu kommer nog snart vaktmästaren. Och ska kolla två fönster i köket. Det har börjat flagna av färg och det ser ut som det är mögel under? Inte bra! Så jag ringde hit honom idag. Han tyckte inte det var så viktigt, men det tyckte jag!

Ha en bra dag!
Köp en semla och överraska en vän eller din kära!

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0