Torsdag.

Då var det torsdag idag. Har jobbat på Bellevue idag. Från 8-14.30. Dagen började med bilbesiktning kl 07.50. Den var godkänd. Skönt att den gick igenom så jag slapp betala en massa dyra pengar.
Pratade med Sophie innan. Jag ska vara barnvakt åt söta Emilia den 14 mars. Ska bli kul. Kommer nog bli mycket bus. :) Haha. Hon är lite över 2 år så det blir nog ingen lugn stund! Haha.
Imorgon ser det ut som jag är ledig. (Skönt) Axeln ömmar lite idag.
Nu ska jag plaska lite i duschen och sen blir det liggläge i soffan. 2½ män börjar ju kl 19. Och sen kl 20 är det "Du är vad du äter" och kl 21 är det "Lyxfällan". Ja, jag är som en tv tablå. Men jag fuskade och kollade på tv.nu


Och en sak till... Är det något jag är trött på så är det alla dessa jävla problem man kan ha med a-kassan och F-kassan. det tar verkligen aldrig slut. A-kassan skickar ut sina dyra jävla räkningar varje månad, men skickar de ut några pengar till mig? Nej! Fan vad jag är trött på detta. och ringer man och ber om hjälp så är det ingen som kan hjälpa en. Man får alltid svaret "Nej, det kan jag tyvärr inte hjälpa dig med". Nehe, va fan kan ni hjälpa en med då?
Jag är såååååååå trött på detta nu!
Pallar inte med denna skiten snart.




Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0