Torsdag kväll.

God kväll darlings.. ♥ Nu sitter jag i sängen med laptopen i knäet och kollar på "Joey" på femman och lirar poker på datorn. Nice. Min kvällsmat blev smoothie. Hade inget hemma som jag ville äta, så jag gjorde en stor laddning smoothie som jag får dricka mig mätt på ;) Ikväll är det lyxfällan, det måste jag se på. Verkar vara några riktiga dårar som var med ikväll.
Har precis varit ute på en promenad med min lilla flicka. Hon blir helt galen när hon ser snö :) Hon burrar ner huvudet i all snö så hela hennes nos är alldeles vit :) Min sötnos. Du förgyller mina dagar. Vet inte vad jag skulle göra utan henne!

Ser framemot imorgon när alla gäster kommer. Det ska bli roligt :)
Sen är det alla hjärtans dag på lördag. K jobbar så jag får sysselsätta mig själv. Haha. Vi har bestämt att vi inte ska köpa några löjliga presenter till varandra. Jag tänkte trotsa honom lite och ge honom hans älsklingchoklad. :) Det är väl iaf lite gulligt ;) ♥

Nee, nu får jag ägna mig åt pokern så jag inte förlorar för många marker ;)

Later.



Postat av: Jessica

Löjliga och löjliga :) . Visst kan jag hålla med om att alla hjärtans dag bara är påhitt för affärerna ska tjäna på det men jag gillar dagen ändå på nått sätt. Tycker den e mysig, de flesta blir trots allt lite extra gulliga mot varandra den dagen så vad gör det då :) . Vi ska till "vår" restaurang Bryggeriet och käla den kvällen ihop.

2009-02-13 @ 08:07:59
Postat av: L o t t i i i z z

Tjena Snäckan :) Vi ska inte i heller ge varandra någonting nu när det är Alla hjärtans dag.. februari månad är redan så otroligt dyr för oss båda med en massa födelsedagar. Så vi brukar bara äta något gott, mysa och möjligtvis ge varandra typ en god bakelse eller ett gott choklad :) Tycker inte att presenter spelar någon roll.. utan det är tanken med alla hjärtans dag som är det viktigaste. Att man spenderar den med dem/den man älskar :)



Hoppas att allt är bra med dig idag?

PUSS & KRAM

2009-02-14 @ 11:06:18
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0