Uppe med tuppen!

Då var det fredagen den 13:e idag! Gulp? Hur ska detta sluta? Haha, nej jag känner på mig att det kommer bli en kanondag! Nelly och katterna väckte mig 07.10 imorse och sen kunde jag inte somna igen, så det var bara att ta av nellys trosor och gå ut och kissa med henne. Hon är så duktig som accepterar sina tik-trosor även denna gång! Skönt så slipper hon bloda ner överallt.
Jag ska snart köra och handla det sista inför ikväll när vi ska ha födelsedagskalas. Sen blir det fix och plock hela dagen :) Ska även hinna ta ut vår älskade vovve på promenader givetvis. Får rasta henne bra så hon är lite trött ikväll när det kommer så mycket folk :)
Ska bära upp bordet och alla stolar med som är förvarade i vårt förråd. Ahh, sen måste det dammsugas igen... Som djur kan skita ner.. Hår överallt igen...
Har ställt ut all dryck på balkongen nu på morgonen så allt kommer vara riktigt kallt ikväll :) Mums!

Nee, nu får väl jag klä på mig så jag kan köra och handla innan alla andra kommer till affärerna, många handlar på fredagar. Iaf på Willys! Smockfullt med folk alltid.

Later.

P.S Jag och K firar 3 år & 10 månader idag btw ♥....D.S




Postat av: Sara

Usch å fy på mig. Jag har inte ringt än. Har suttit och beställt presenter till älsk tills han fyller år. Men så fort jag har skrivit detta så ska jag ringa, bara duscha först utifall jag får åka iväg.



Jag vågar inte säga emot. Fast det kanske är ju de jag borde göra.

2009-02-13 @ 09:18:15
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Jennie

Grattis till eran dag :)

2009-02-13 @ 22:26:43
URL: http://unreal.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0