Lista

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ja, det tror jag!
HUR RAGGAR DU: Jag raggar inte.
VAD HETER DU: Angelica
KALLAS: Geli
VARFÖR: Mina gamla grannar kunde inte uttala Angelica när de var yngre så de kallade mig Geli, och på den vägen är det.
VAD HAR DU GJORT IDAG: Firat Farmor och hälsat på mamma. Promenerat med K och Nelly.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Laga mat, vila och promenera med Nelly och antagligen vika och sortera tvätt.
VAD VILL DU HELST HA NU: Massor av pengar. Hus och fast jobb.
VAR ÄR DU NU: Hemma i datarummet.
SAKNAR DU NÅGON NU: Martina
RÖKER DU: Nope.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: När jag fyllde år den 14 januari.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Passa svärföräldrarnas hundar och ta det lugnt.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Svarta Björn Borg boxer och en svart bh.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Det dröjer nästan ett år. Men vi ska fira min och K's födelsedag nästa vecka den 13 feb. Så det blir som min födelsedag igen! :)
VEM PRATADE DU MED SENAST: Mamma
VAD PRATADE NI OM: Att jag har ont i magen fortfarande.
VAD GÖR DU JUST NU: Gör denna Lista.
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Nej, inte pinsam. Mer rolig och jävligt social. Jag är nästan aldrig full.
ÄR DU BLYG: Absolut inte.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 08.25
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Igår kväll.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Lady Gaga - pokerface på radion i bilen innan.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Det gör jag alltid.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Japp, K, Nelly och katterna. Trångt :)
HAR DU GLASÖGON: Yes.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Ystad
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Nej.
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nope.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Kapris, broccoli, torkade aprikoser, gröna bönor, rödbetor, gurka och syltlök. Insekter också.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Beck - Skarpt Läge igår kväll.
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Emelie - "Hej Hej, Jaså du saknar dina filmer? Dom har börjat känna sig hemma hos mig nu! :) Jag kan sticka upp med dom imorgon när jag slutar vid 7. Kan gå en runda då om du vill. Puss"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Nej.
HUR SVARAR DU I TELEFON: Hej det är Angelica
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Inredning, kläder, Vänner
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Poker
HAR DU DVD-SPELARE? Yepp
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Stora äckliga insekter, mörker, våldtäcktsmän.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Ja, det tycker jag.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Leende och ögon. Och Personlighet.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Magen
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nope.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Grönt och orange.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? När jag gick i 7:an, tror jag var 13 år.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? K
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Apelsinjucie
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Ögonen
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Yes
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? 1 st
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Sedan 2005-04-13 dagen då jag och K blev ett par.
VAD KÖPTE DU SENAST? Matvaror på Willys
BRUKAR DU KOMMA I TID? Jag är aldrig försenad förutom när man ska åka tsm med Anna och Emelie. De kan verkligen inte hålla tider!
HUR KÄNNER DU DIG NU? Slö. Ont i magen.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Jeans. Olika sorters färger på t-shirtar. Olika klänningar.
KAN DU LAGA MAT? Ja, jag är kock.
VAD PLUGGAR DU? Inget
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Ja, det var jag när jag gick HR. Hade fina betyg.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Ja förutom att jag ej mådde bra.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Ehh ja!
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Jag är ganska billig i drift.

Nu utmanar jag
Lotta
Anna
Jessica
Johanna
Angelica
att göra denna listan!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0