Vovven loves it.

Vi var precis ute med Nelly. GUUUUD vad hon älskade snön. Hon rullade sig, fångade snöbollar och blev rädd för en snögubbe som någon hade byggt :) Hon hade riktigt roligt. Hon gick rundor med en snöboll i munnen jättelänge. Den hann smälta i hennes mun så det droppade vatten från hennes skägg hela vägen hem ;) Min sötnöt!
Får väl se om Anna vågar köra ikväll, om vädret fortsätter så här. Då är det inte säkert det blir simning. Tror inte att jag går dit själv. Simning är skittråkigt, speciellt när man är själv, har man bara någon med sig så går det mycket snabbare.

Nu ska jag göra mig redo för mitt styrketräningspass hos sjukgymnasten.
Ska även komma på vad jag ska äta till middag idag, får väl rensa frysen? Eller så har jag färdigköpta falafel som jag kan värma och ha lite ris till, maybe? Vet dock inte om de är goda? Falafel är ju riktigt gott, men kanske inte färdigköpta?
Vilket jävla I-landsproblem?! :)

Later.


Bild: Google




Postat av: michaela

haha det är gjort ;D

men det såg så gott ut på bilden men det blev inte lika lockande med en kopp svart kaffe :P hahaa

2009-02-11 @ 14:21:57
URL: http://mejx.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0