50 min.

Vi var ute och promenerade i 50 minuter med Nelly. Fan vad hon blir skitig nu när det är sånt skitväder ute, duggregn. Det blir så lerigt ute. Usch, ändå hade vi hennes regntäcke på henne det skyddar faktiskt himla bra. Hon är helt utslagen nu i vår säng. Jag sitter med laptopen i knäet och ska se några vänneravsnitt.
Jag väntar på att Wallander - Byfånen ska börja på Tv4+ men den börjar inte förräns kl 22.15.
Drygt att vänta så länge faktiskt.
Pratade med mamma innan i tele, de bjöd hem oss på kalkonmiddag imorgon. Ska bli riktigt jävla gott. Vi skulle egentligen göra skinkstek, med kokt potatis och brunsås här hemma, men steken går att frysa och kalkonmiddag är mycket, mycket godare. Speciellt mammas sås som hon gör till kalkonen. Mums säger jag bara.
Vi var nere på rean i stan i förrmiddags men ingen av oss hittade något, det var mest skit kvar om man säger så. Om det var rea på jeans så var det bara bebisstorlekar kvar eller så var det så man kunde tälta i dem. Så det blev inga jeans, synd för de kosta bara 198 kr på H&M.



Nu ska jag ta några ostbågar och kolla de sista avsnitten på vännerboxen säsong 10. Jag kommer gråta till sista avsnittet som vanligt, kan jag tänka mig. Ross och Rachel - det är bara så. ♥


Jag och flickorna ska nog gå och se nya wallander filmen nästa helg på bio. Den verkar bra. Jag älskar Wallander. Det är så kul för man känner verkligen igen sig i filmerna (wallander filmerna utspelar sig mestadels i Ystad, där bor jag för er som inte vet).
Den heter "Wallander - Hämnden".

Later.
Bild: lovefilm.se och google.



Postat av: Anna

Vi ska se wallander imorgon, här i tomelilla. Hade avrit riktigt trevligt att träffas en dag. Ja att lära känna nya människor är aldrig fel, vänner kan man aldrig få för många av.

Soppan var faktiskt rktigt god, färdig från knorr. Tomatsoppan är oxå god som dom har.



Trevlig kväll. Kram

2009-01-10 @ 20:45:23
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Jessica

Den är skitbra och värd pengarna. Riktigt riktigt bra, verkligen en av de absolut bästa

2009-01-10 @ 23:40:50

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0