Älskling.


 Älskade K, jag är så glad att jag får vara tillsammans med dig varje dag.
Vakna upp bredvid dig, krama dig när jag vill - få din kärlek varje dag.
Jag är så oehört stolt och tacksam över dig.
Jag lever för dig och vårt liv som vi skapat tillsammans.
Jag skulle inte byta ut dig mot något i hela världen.
Jag älskar dig, mer än vad jag kan beskriva. Det kommer jag alltid göra.
Tack för att du är min och alltid stöttar mig!
13/4-05 - dagen då det blev du & jag!
Du har ett stort hjärta av guld.



Bild: Google





Postat av: Angelica

Så fint skrivet :)

2009-01-28 @ 19:20:26
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Gud vad gulligt :)

2009-01-28 @ 20:35:13
Postat av: Sara

Det var Krille som åt den med jordnötssmör på. Så jag vet inte om den var god.

Kom nyss upp på rummet igen efter en underbar frukost. Thailändarna kan verkligen laga mat dom :)

Får se om de på en ö eller poolen idag.



Sköt om dig!

Kram!

2009-01-29 @ 03:39:14
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0