Bio?

Jag ville se Wallander - hämnden på bio på torsdag med tjejerna. Men de kunde inte :( Där är inga bio tider på fredag? Är det inte konstigt? De kan väl inte sluta att visa filmen redan? Eller är filmen ute så kort tid på bio nuförtiden? För jag var sugen på bio på fredag med K istället i och med inte tjejerna kunde. Får väl se om det dyker upp några tider? Hade varit mysigt. Jag och K har snart varit tsm i 4 år och vi har fortfarande inte varit på bio än! ;) Märkligt.
Ja, jag får hoppas den visas på bio på fredag så vi kunde göra biopremiär tsm! ♥

Det finns inget bra på tvn nu kl 21. Det suger!
Jag vill se någon bra serie. När börjar de sändas igen?
Desperate housewifes och Greys anatomy, Jag saknar er!





Längtar tills K kommer hem vid 22. Alltid mysigare när han är hemma! ♥
Får väl mysa med Nelly i soffan tills han kommer. Hon tittar på mig nu. Hon ligger på rygg med tassarna rakt upp i luften och stirrar på mig, tror ni hon vill bli kliad på magen? ;) Min sötnos!

Later.




Postat av: Anna

Ja, jag tror den kommer gå ett bra tag till. Har kanske bara schema en vecka i taget.

Ja, jag har friskvårdsklippet genom jobbet, alla fast anställda får det. Riktigt skönt. Jag ska hålla koll till dig om bio. Kram

2009-01-13 @ 21:19:13
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Anna

Den går i tomelilla på fredag 19 & 21

2009-01-13 @ 21:21:35
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0