Börja jobba.

Imorse var jag i Skurup hos min sjukgymnast. Det gick bra, min axel såg väldigt bra ut sa han. Han besluta sig för att inte ge mig akupunktur för att jag var så bra idag för det kanske bara hade försämrats. Vi beslutade även att jag skulle bryta min sjukskrivning och börja jobba igen (har ju timanställningar på två ställen) och se mig om efter fasta jobb. Så det är gjort. Så nu är man på arbetsmarknaden igen. Jag är riktigt glad över det beslutet då jag har saknat att jobba i många månader nu. Heltid here I come :) Nu kanske pengarna kan börja rulla in igen? :)
Bra dag idag. Ny jacka och inte sjukskriven längre! Hallelulja! ♥

Jag och K ska fira med en El Maco på Mc Donalds senare :)

Later.



Postat av: *Mippi*

åhhh vad bra att din axel e bättre =) skönt att du kan börja jobba igen =)

Jackan va jättesnygg!!!

Japp klart vi kan ta en promenad med vovvarna en dag.. fast gud vad jobbigt för mej att gå med två hundar ;) hihi



2009-01-05 @ 15:25:51
URL: http://mippi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0