Dagen.

Idag har man varit ledig! Jag och K tog en promenad nere på stranden i förmiddags med Nelly. Hon badade :) Och jagade en svan, men hon blev sjukt rädd för den :) Haha, sötbolle!
Har hunnit med ett styrketräningspass hos sjukgymnasten med. Och nu ska jag ta en långrunda med Nelly (ovanligt va?) haha. Sen ska jag laga middag, blir ugnstekt falukorv och potatismos idag.
Ikväll kl 18.30 ska jag simma tsm med Anna och antagligen en kompis till henne.

Vill tacka Johanna för tidningen som jag fick på posten idag! :) Det uppskattades Gullis! ♥

Later.


En gammal bild på Nelly, där var hon fortfarande valp! :)
Hon älskar stranden mer än allt annat.



Postat av: Anna

Det lir bara du och jag ikväll. Johanna kunde inte. men hon följer gärna med en annan gång.

Kram

2009-01-28 @ 17:22:49
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0