Dagen.

Det var trevligt ute på torpet idag, som vanligt. Gick igenom lite lådor - saker som har tillhört K's pappa (som tyvärr inte lever idag). K sparade en del, Johanna får kolla igenom det nästa gång hon är nere i Skåne om hon vill.
Kl 13 kom morsan och hämtade upp mig, för jag skulle följa med henne till djursjukhuset med hennes katt Tusse.
Det var så drygt där, vi hade bokat en tid kl 14 och vi kom inte in förräns kl 15. Riktigt drygt. Köpte en ny sele till Nelly, en sele som hon har i bilen som används som bilbälte, jag får inte plats med bur i min bil. Tyvärr, så ett bälte får duga - lite säkrare iaf!
Och nu har jag hunnit laga mat och äta lite. Även hunnit med en promenad på 1½ timme med Nelly så hon sussar gott nu! :)
ska alldeles strax ta en dusch och göra mig en kopp te.
Imorgon ska jag faktiskt jobba. på Vigs Ängar - 8 timmar. Det har jag inte gjort sedan jag blev skadad i axeln. Så det ska bli väldigt roligt.
Imorgon kväll ska K och jag kolla på bio. Wallander filmen. Ska bli mysigt.
Vi ska nog käka på Makedonkan imorgon innan bion.
Ska även jobba på lördag på Vigs Ängar. Sedan är det pokerkväll hos Rasse. :)
Det var allt för mig. Ni har blivit dåliga på att kommentera! ;)

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0