Dusch.

Innan strosade jag runt på stan. Hade fått presentkort som gäller i de flesta affärer i Ystad, och jag hittade ett par svarta jeans på Boston som satt gjutet på mig. När jag kommer fram till kassan och ska betala med mina presentkort så säger kassörskan att de inte tar emot sådana presentkort längre. Typiskt - jag hade ju blivit så kär i jeansen.
Aja, runt i fler affärer. Jag letade efter någon söt tunika som jag kunde ha på mig på Sophies födelsedagskalas på lördag, men jag hittade inget som föll mig i smaken.
Jag trippade bort till Åhlens och såg med förtjusning att nästan det mesta var på Rea. Till och med Halva priset på reapriset. men jag hittade inga snygga kläder där heller, det var bara bebisstorlekar kvar (hooost, storlek XS-S). Och det passar inte mig direkt om man säger så! :) Jag hade nog inte ens fått igenom mina armar i de kläderna :)
Men jag gav inte upp, jag kollade lite efter väskan som jag har suktat efter sen tidigt i höstas. Men då kosta den 249 kr och min ekonomi tillät inte det men idag hittade jag den och den blev  min för 75 kr :) Det kallar jag fynd!
Så för 200 kr fick jag en skitsnygg väska, en mascara som de hade specialerbjudande på (Loreal's Telescopic Mascara - är den bra?), och två prydnassaker som skulle hängas på väggen - en vit stor snäcka och en vit sjöstjärna. Så de hänger så fint på väggen i hallen nu :)
Massa fina saker för endast 200 kr :) Väskan blev jag jävligt glad över. Äntligen är vi tillsammans ♥

Jag har även hunnit med en promenad med Nelly-Pelli. Gick inom djuraffären innan, hon fick ett grisöra. Det var längesedan! Så det har hon smaskat i sig nu. Det tog 3 minuter :) Här njuter man inte av godsaker inte ;) Min sötboll!
Nu kanske man ska ta sig en dusch, känns som jag har mat över hela mig. Diska på jobbet idag och då blir man kladdig av alla matrester. Luktar pannkaka också i håret känner jag! :)

Jobb imorgon mellan 8.00-15.30


Bild: Google

Later.



Postat av: S O L I N

Tack!

Ja :)

2009-01-22 @ 21:06:23
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Tack så mkt :D ÄLskar dem! Dem sitter sjukt slimmat och ser verkligen ut som riktigt jeans byxor! Love love love!



Jotack, allt e fint här :) Har jobbat hela dagen.. så har haft lite "blogg-frånvaro" ;) haha!



Allt fint med dig? KRAM

2009-01-22 @ 21:50:38
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

mascaran ejättebra...

2009-01-23 @ 10:00:06

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0