Duscha.

Nu har Nelly och jag varit ute i 1h. Vi träffade Lee och hennes hund Pajas. Så hundarna busade nere i småbåtshamnen! :) Jag ska snart ta en dusch tänkte jag, jag fryser som fasiken. Behöver tina upp mina fingrar!
Imorgon vet jag inte om det blir jobb, får väl se imorgon bitti om de ringer in mig! :) Tror det var imorgon jag skulle till sjukgymnasten.
Kl 21 så börjar filmen "Loser" på tv6. Den är helt ok den filmen, så den får man väl se. Hellre se den än "Bröstmjölk till salu", för den dokumentären verkade sjuk.
Nepp, duschen viskar mitt namn!

Later.



Postat av: Anna

Hmm, det hade jag glömt. Men nu är du där. Kram

2009-01-27 @ 19:52:40
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0