El Maco

Min älskade El Maco chicken var slut på Makedonkan så jag fick ta en vanligt Mc Chicken, men den är inte alls lika god! Aja, nu ska vi ut och promenera med Nelly igen. kvällsrundan. Sen blir det lite ostbågar och cola. Det är faktiskt lördag. Jag har varit beroende av cola förr, har blivit bättre. Nu dricker jag bara det ibland. Men det finns absolut inget godare än ett iskallt glas coca cola! Men det är inte speciellt bra med allt socker, men fan vad det är gott!

Ut och röra på fläsket lite.
Later.

Bild: Google





Postat av: Anna

Jag har slutat med coca, mitt liv funkade inte utan coca. Har varit riktigt svårt, men nu känns det bättre. Blir pepsi när suget sätter igång.

Men jag håller med, iskall cola är det bästa som finns.

2009-01-10 @ 18:05:54
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: mikaela

ett iskallt glas med cola är nog något av det godaste som finns. :)

2009-01-11 @ 18:16:58
URL: http://ingamikaela.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0