Förstörd.

Simningen igår gick väl....hum... ok. Fick jävligt ont. Så jag kunde inte simma lika många längder som Anna och Emelie. Men det är inte så konstigt att jag får ont, har knappt använt arm/axeln sedan 5 månader tillbaka, har fått order om att jag skulle vara försiktig. Och nu senast när jag pratade med sjukgymnasten så sa han att jag inte ska vara rädd för att röra axeln/armen, och då frågade jag om simning. Och han tyckte det var bra träning, för det blir ju ändå lite lättare i vatten än vad t.ex. styrketräning skulle vara. men det vill jag börja med sedan när jag har fått tillbaka min styrka. (fan vad styrka jag har tappat). Men men, det blir en soft dag idag.
Jag har för mig att Anton har tagit sin examen nu, och jag måste gratulera honom till det! Jag tror han är journalist nu? Eller har jag fel Johanna? Gratta honom från mig iaf! ♥
Nu ska jag gå och fixa frukost! Ostmackor med paprika, apelsinjuice och en tallrik fil med banan och kanel! Mums!

Later.



Postat av: Johanna

Jo, senare i veckan är han klar. Han är där en sista sväng nu, till på torsdag. :) Kram

2009-01-13 @ 11:01:56
URL: http://headmusic.blogg.se/
Postat av: Anna

Såg inte din mkommentar förän nu. Men det hade blivit svårt, satt på hästryggen och slet igår kväll. men ska ni dit en annan gång så joinar jag gärna. Men måndagar kan inte jag. Tisdagar ska jag vara där med jobb. Alltid fullt upp här. hehe. Hoppas ni hade det trevligt. Kram

2009-01-13 @ 13:06:56
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Anna

ja, wallander var riktigt bra. Har hört delade medningar, men jag tyckte den var bra iaf. M med. Såg inte din kommentar förän nu, satt på hästen igår och slet, men jag följer gärna med en annan gång. Måndagar kan jag inte. Tisdagar är jag där med jobb. Fullt upp alltid. Hoppas det känns bättre i axlen snart. Kram

2009-01-13 @ 13:28:01
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Hej Stumpan :) Javisst va dem fina! Dock har jag riktigt dåliga erfarenheter av satin pumps.. köpte ett par för något år sen, använde dem 1 gång sen va det bara o slänga dem.. satinet blev jätte skitigt och gick i sönder på bara någon timme :S



Men är väldigt sugen på dem på nelly.se trots allt ;) hehe! Men tror nog att jag ska försöka hitta några andra.



Allt bra idag? Kram

2009-01-13 @ 13:58:05
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0