Fredag.

"Då har man fredag i blodet igen, de man missat de tar man igen.
Man beter sig som en greve fast man inte har en spänn,
då har man fredag i blodet igen."
- Perikles

Jobbat idag på Bellevue. Från 8.00-15.30. Det gick bra, jävligt mycket att göra bara. K hade städat och gjort fint när jag kom hem, då blev jag superglad!
Vår säng gick i sönder igår. Haha, sängstommen. Madrassen ramlade ner på golvet. Helt sjukt... Hoppas vi kan laga den. Har inte råd till en ny säng ;)

Vi har tagit en lång promenad med Nellsan också. Hon drog i kopplet som värsta dampbarnet. Det är störigt.

Snart är det lets dance. Och jag ska mumsa i mig lite Coca cola och lite Polly. Under tiden jag kollar på lets dance så ska jag lira lite nätpoker, K spelar data för han hatar verkligen lets dance.


Later.



Postat av: Anna

Men Angelica, ni får ta det lugnt i sängen hehe!!! Hoppas ni kan laga den, säng e verkligen inte billigt. Vad har ni för halsband på nelly?? Kram

2009-01-23 @ 20:15:27
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Sara

En trasig säng kan relateras till mycket :p

Hoppas att ni kan laga den.



Mjo då, mår lite bättre. Har haft världens huvudvärk på eftermiddan och kvällen. Men som tur var så var det lugnt på jobbet. Inga större ansträngningar. Nu är de nanna som gäller. För i möre ska det tvättas och packas :) Weeeeii!!



Natti natti! Kram kram!

2009-01-23 @ 22:33:49
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0