Godmorgon Sverige!

Hejsan gullungar! Vilken knäpp morgon jag har haft. K snarkar, den ena katten tuggar på blommor i fönstret, den andra katten välter ut vatten från Nellys vattenskål och Nelly la och smaska i sig ett ben i sängen. Kan man bli mer knäpp? För det första vaknar jag alltid 07.15 och är beredd på att telefonen ska ringa för att jag kanske ska upp och jobba. När den inte har ringt kl 07.30 så lyckas jag oftast somna om. Kl 8.20 VARJE morgon så har Nelly bestämt att hon ska ut och kissa. Visst det är nästan alltid K som tar ut henne då, men jag vaknar och kan nästan aldrig somna om. Och våra katter har någon störning. De ställer alltid till med jävelskap på morgonen så att jag aldrig ska sova. K däremot, han hör ingenting. Som en strandad säl ungefär, med öronproppar skulle man kunna tro. Han kan sova i vilket oljud som helst. Jag klarar inte ens en tickande klocka. Ja, - vilka I-landsproblem! Eller hur?

Har lite träningsvärk efter styrketräningspass och simning igår. Känns i armarna.Simma i 35 minuter igår. Rätt lagom.
Vad händer idag då? Ja, jag hoppades på jobb imorse, men ingen ringde. Så vi ska iaf åka till Willys och handla för kylskåpet är rätt tomt om man säger så! Måste komma på någon smarrig middag jag kan laga till idag? Vi får väl även ta en härlig promenad med Nelly.

Nepp, nu ska vi åka och handla!

Later.



Postat av: Anonym

hum ja de du beskriver tror jag inte att jag har:D

2009-01-29 @ 13:49:20
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Jennie

Tack, ja skorna var riktigt sköna. Skönt med tygskor nu till våren med :)

2009-01-29 @ 14:03:23
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: *Mippi*

ja dom såg roliga ut ;) ja rikitgt skönt att fått rejält med pengar ju o såg att de kommer 2 utbetalningar till snart =) usch ja men du jobbar väl lite nu?? men ändå sjukt du skall ju få dina pengar.. men sånt kan ta så lång tid.. galet!!!

Kram

2009-01-29 @ 14:09:33
URL: http://www.mippi.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0