Handlat.

Idag har jag varit i Tomelilla och gjort lite ärenden. Jag och mamma var och hälsade på morfar. Jag fick min födelsedagspresent idag. Pengar. A lot of cash! Det gjorde susen i plånboken! Vi var på Bo olsson och köpte lite nödvändigheter och vi var på Lindstens lampaffär, för mamma skulle köpa något. Och då fick jag syn på en söt lampa som skulle passa utmärkt i fönstret i sovrummet. Så jag köpte den, för jag hade fått pengar av morfar i födelsedagspresent. Den passa riktigt bra i fönstret i sovrummet. Blev riktigt fint. Har mycket vitt i sovrummet, jag tycker det är så fräscht.
I köket har vi svart och i vardagsrummet har vi mest beige, vitt och lite svart. i Datarummet är det mest svart, grått och vitt.
Vi har mestadels ekmöbler, förutom i datarummet där vi har vita möbler.

Bild på lampan.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0