Hos mamma.

Just nu är jag i Tomelilla hos mamma. Jag passar hundarna, för mamma lånade min bil för hon skulle köra och hälsa på på hennes jobb. Hon kommer nog snart. Sen vid halv tre ska jag hämta K på jobbet, efter det kör vi hem till Ystad igen. Har inte hunnit ta någon långpromenad med Nelly än så  vi får gå en bra runda med henne sen när vi kommer hem,
Jag ska laga middag ikväll också, idag ska jag göra Fläskfilé "gryta" med ris och sallad,

Ingredienser:
Fläskfilé
Gul lök
Skogschampinjoner
Mögelost
Creme fraiche
mat grädde
Salt
Peppar
timjan? kanske.

Ris
Sallad (Mache, bladsallad, tomat, rödlök och paprika).

Later.



Postat av: Anna

Tack för hjälpen. Det blev ju riktigt bra.

Det lätt riktigt gott, mögelosten e jag lite skeptisk till men det andra är riktigt gott. Ha en trevlig fredagkväll.

2009-01-09 @ 16:54:20
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0