Hundvakter.

Idag skulle svärföräldrarna köra upp till Stockholm med Johanna (K's syster) så vi är hundvakter till deras två vovvar Bella och Nova. (en långhårig tax och en dvärgpincher/papilon) Vi var ute på en promenad innan och det gick bra. Kändes lite konstigt att gå med tre hundar :) Men det har gått bra hittills.
Ska snart gå på en promenad till med dem. Nelly blev jätteglad när det kom två hundar på besök :)

Vad har mer hänt idag? Jag tog ner tomtar/julgardiner och stjärnorna i fönsterna idag. Och satte upp mina vanliga gardiner och vanliga lampor :) Nice. Allt är som vanligt igen! :)

Later.



Postat av: *Mippi*

aha okej men då vet jag typ var ni bor.

Åh du får ta en bild på vovvarna tillsammans =)

2009-01-02 @ 18:48:20
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, vilka pojkar var inte småtaskiga när dem va små?? =) . Nä, men jag tycker dem e schyssta och deras flickvänner är jättesnälla. Vi myser mest, Christian åker iväg på nån skyttegrej imorgon

2009-01-02 @ 18:50:44
Postat av: Sara

Sista året på dagen spenderade jag med att tvätta :p Tråkigt, I know. Men de måste göras. Sen på kvällen var vi till mina föräldrar och åt kinesmat. Min moster med familj och mormor var oxå med. Men strax efter kl 23 så låg jag i sängen och kl. 00.02 så sov ja. Skulle ju upp kl 5 för att åka å jobba. Så rolig var ja :p



Jag och älsk har hittat ett jätte fint hus. Men de stod inge pris. Mailade mäklaren och fick svar idag. Utgångspris = 3.000.000:-!!!!!!!!

Alltså, treeeee miiiiiljoooooner!!!! OH MY GOD!!! Lite mer än vad vi trodde.



God Fortsättning förresten :)



Kramar!!

2009-01-02 @ 19:13:46
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Sara igen :)

Ang. datan.

Har bara suttit med den 1 ggr. Gick bara bra. Lite svårt är de ju, speciellt med långa naglar. Men de är väl en vanesak antar ja.

2009-01-02 @ 19:15:16
Postat av: Anonym

Ang. datan.

Har bara suttit med den 1 ggr. Gick bara bra. Lite svårt är de ju, speciellt med långa naglar. Men de är väl en vanesak antar ja.

2009-01-02 @ 19:15:47

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0