Lets dance.

Haha Carl-Jan i lets dance är bara så rolig :) Jag diggar hans inställning.

Mina favoriter ikväll -
Laila
Magnus
Morgan
Magdalena

Sämsta ikväll -
Carl-Jan
Blondinbella
Kitty
Elisabeth
 



Postat av: Anna

Nä, jag vet,när vår förra säng sprack (vattensäng) så sov vi i storarummet 1 vecka.

Ok, vi hade en som oxå drog som fan, men där var inget som funkade på henne heller, helstryp var det funkade bäst, men det märktes inte.



Det gick bra hos chefen, hon skulle se om där fanns någonstans jag kunde få extra timmar och sen har dom 2 nya ärende på väg in oxå.



Ja, blondinbella eller kitty. Inte alls bra. Vi käka i sjöbo, riktigt gott.

Kram

2009-01-23 @ 21:45:51
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vi får se hur jag känner men det blir tisdag i sånna fall

2009-01-23 @ 22:08:55

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0