Lets Dance

Wallander filmen var skitbra, jag rekomenderar er att se den. El Maco Chicken på Makedonkan var inte helt fel. I love!
Just nu tittar jag på Lets dance. Funderar på om jag ska gå in och slänga mig i sängen så jag kan sova när jag det är slut.
Ska upp och jobba imorgon med. Ska bli roligt. Idag märktes det skitmycket att jag tappat så mycket styrka i min högerarm. Men jag ska nog få upp min styrka igen.. :)
Ska jobba på tisdag också, fast då är det på Bellevue.

Nu ska jag stänga datorn.

Sovgott.



Postat av: susan

Jag såg bröllopsduellen idag rekomenderar den ;)

2009-01-16 @ 23:42:20
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mmm, visst var Wallander riktigt riktigt bra. Längtar tills nästa kommer ut

2009-01-17 @ 08:49:08
Postat av: L o t t i i i z z

Tjena Snäckan :) Har lagt ut bilder på jeansleggingsen nu! Gillar dem verkligen skarpt!



Ja, det känns helt värdelöst att man fortfarande inte är friskt efter 2 veckor.. det känns lixom inte som att det blir bättre iheller :( Sitter med feber förtillfället. Så jag får väl uppsöka läkare på måndag om det fortsätter på detta sättet. Det är ju inte normalt att ha feber 2 gånger på 2 veckor..



Allt fint med dig idag :) ? Kram

2009-01-17 @ 12:53:18
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0