Lista.

Anna utmanade mig!

1. Fullständigt namn? Angelica Emma Jeanette Buhre
2. Ålder? 23
3.Vart bor du? Ystad
4. Bor tillsammans med? Min pojkvän K, hunden Nelly och katterna Ceasar & Teddii
5. Färg på ditt hus? Rött tegel
6. Hus eller lägenhet? Lägenhet
7. När är du född? 14 januari 1986
8. Klass? Gick hotell och restaurang
9. Vilket år tar du studenten? Tog studenten 2006.
10. Något jobb? Timvikarie som kock.
11. När gick du upp i morse? 07.40
12. När ska du sova? Brukar bli runt 23.00
13. Duschat idag? Nej, men jag ska alldeles strax.
14. Kramat någon idag? Japp!
15. Pussat någon idag? Ja
17. Dagens klädsel? Just nu är det pyjamas.
18. Dagens smink? Ingen än så länge. Blir lite mascara sen.
19. Dagens sötnos? Nelly :)
20. Dagens roligaste? Har inte varit med om något jättekul än.

SOCIALT:
22. Hur många har du kysst? En del
23. Vem kramade du senast? K
24. Hur många har varit otrogen mot dig? En
25. Har du pojk-/flickvän? Pojkvän som är min sambo som jag även är förlovad med.
26. Vem pratade du med i telefon senast? K
27. Vem fick du senast sms ifrån? Anette

SENASTE:
28. Personen du tänkte på? K
29. Personen du kysste? K
30. Gången du spydde? Av alkohol? Så fall är det nog Mogges student.
31. Gången du grät? Det minns jag inte.
32. Pizzan du åt? Kebabpizza
33. Gången du va i Göteborg? Det är nog minst 10 år sedan.
34. Gången du var i Stockholm? Maj 08
35. Gången du drack alkohol? Det var ett tag sedan.

ANTINGEN ELLER:
36. Svart eller vitt? Båda
37. Hund eller katt? Båda
38. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemmamys! ♥
39. Tvspel eller datorspel? Tvspel
40. Spindel eller orm? Orm
41. Natt eller dag? Dag
42. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Inget av det.
43. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad
44. Big Brother eller Paradise hotel? BB
45. Blont eller svart hår? Blont.
46. Har du blåa ögon eller bruna? Bruna såklart. ;)
47. Choklad eller lakris? Inget av det.
48. Göteborg eller Stockholm?  Stockholm
49. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
50. Coca cola eller fanta? Coca cola - den godaste drycken som finns på denna jord.
51. Pizza eller kebab? Båda
52. Randigt eller prickigt? Randigt
53. Älska eller älskas? Båda
54. Leva eller dö? Leva

ANTAL:
55. Personer du älskar? K, (mina djur men de är inga personer), min familj. K's familj, Anna, Emelie, Martina och några fler.
56. Personer du hatar? Ingen, jo janske Reinfeldt. Dem har bara ställt till en massa problem i Sverige.
57. Gånger du varit full? Har hänt en massa ggr :)
58. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? 2st (på samma gång) haha. :)
59. Glassar du ätit på en dag? 2st
60. Festivaler du varit på/ska på detta året? Gillar inte festivaler.
61. Gånger du haft minnesluckor? 3 ggr. Studenten är en av dem.
62. Gånger du varit hög? Sysslar inte med sånt trams.
63. Personer, djur du saknar just nu? Martina
64. Gånger ditt hjärta brustit? Två ggr. Jobbiga perioder.

VEM:
65. Vill du kyssa nu? K
66. Ska du träffa imorgon? Jobbpersonal på Vigs Ängar. Och på födelsedagskalaset kommer jag väl träffa Emma, Fredrik, Emil, Anna, Emelie, Edde, Carro, Rebecca och min K.
67. Sjöng du senast för? Mig själv i duschen igår kväll.
68. Hade du senast en msn-konversation med? Björn.
69. Spelade du tvspel med senast? Mario cart på Wii. Någon vecka sedan.
70. Vill du ta med på resa nu? K såklart.
71. Vill du kasta en sten i huvudet på? Jag skulle vilja kasta en jävligt stor sten på Försäkringskassan.
72. Förtjänar att dö? Ingen förtjänar att dö.
73. Är söt? Nelly
74. Vill du sova jämsides med i natt? K & Nelly

VAD:
75. Gör dig glad? Vänner & K
76. Gör dig ledsen? Massa strul med F-kassan & A-kassan.
77. Vill du helst göra nu? Få ett fast jobb.
78. Önskar du att du slapp göra? diska
79. Vill du ha nu? En helt ny garderob.
80. Önskar du dig i födelsedagspresent? Har fyllt år precis men ska firas i februari. Har önskat mig en hylla till sovrummet, pengar, kläder, kuddar, lasse åberg glas m.m.
81. Längtar du till? Den dagen vi flyttar till hus.
82. Tycker du om dina betyg? Jag är väldigt stolt.
83. Ångrar du i ditt liv? Att jag inte gjorde slut direkt med A när han var otrogen.
84. Är det bästa som hänt dig?K - och det liv som vi skapat tsm.
85. Hur mycket är klockan? 09.10

Nu utmanar jag:
Jessica
Lotta
Angelica
Johanna




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0