Lista

Listan snodd från Anna.
Ta fram din mobiltelefon och checka in din kontaktlista.

Har du pussat nummer 2?
Andreas - min kusin, säkert när vi var små!
Vad har du för relation med nummer 20?
Christian - gammal klasskompis!
När ska du träffa nummer 30?
Emma - den 31 januari när vi ska fira hennes födelsedag!
Är nummer 18 söt?
Camilla & Ulf - min faster och hennes man, ja de är väl rätt söta ;)
Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Arne - mina föräldrars granne. Alltid försenad! Och det stämmer.
Gillar du nummer 14?
Bellevue - ett jobb, så ja jag gillar väl dom!
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Andy - nej det var riktigt längesedan. Vi har ingen kontakt överhuvudtaget.
När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Emelie - antagligen imorgon kanske. Får se!
Är du nära vän med nummer 23?
Daniel - K's "halvbror", inte nära vänner men vi umgås!
Har du gått på bio med nummer 4?
Annette - min mammas bästa vän, nepp har jag inte!
Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Eva - älskade svärmor. Absolut, har vi gjort många ggr!
Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Ann - mammas vännina, oftast om allt, då hon babblar på i 190 km/h
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Anna - känner henne inte men hon verkar trevlig så det skulle jag säkert kunna när jag lärt känna henne.
Vad har du och nummer 40 för relation?
Gun-Britt - arbetskollegor.
Vad skulle du vilja göra med nummer 51?
Johanna - K's syster. Kramas kanske? :)
Vad är det bästa med nummer 8?
Annas hemnummer - min bästa vän. Hon finns alltid där för en! Guldklimp! ♥
Brukar du och nummer 16 träffas?
Björn - ett gammalt ex. Nej det vill jag inte påstå, snackar på msn. det är väl den kontakt vi har.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0