Lördag.

Fick min present av min lillebror och hans flickvän Sandra igår. Fyller år på onsdag ju. Han tyckte att jag lika bra kunde få presenten nu :) Fick ett presentkort på H&M på 350 kr :) Jag rusade direkt till H&M och köpte kläder. det blev en mörkblå hoodtröja. Har saknat en sån så jag har snott K's ;) Och även ett nattlinne blev det. Sen igår kväll kollade jag även på Let's dance. Laila, Magdalena och Morgan blev mina favoriter.
Nu ska jag gå och fixa frukost. Det blir två rostade mackor med ost och paprika, en tallrik fil med banan och kanel. Apelsinjuice och en kiwi.

Jag har blivit beroende av kiwi. Det är gott. och nyttigt för den är full av vitaminer.


Bild: Google





Postat av: nadja

kiwi är gott och nyttigt

2009-01-10 @ 10:19:36
URL: http://rosalady.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0