Måndag.

Dagen började med ett läkarbesök kl 8. Min läkare var så glad över att min axel är bättre nu. Hon var även glad över att jag var igång och jobbade. På förmiddagen var jag och K nere i stan, hans vinterjacka har också gått i sönder så det var dags att köpa en ny.. Han hittade en fin på Intersport. Efter vår lilla runda i stan tog jag ut Nelly på promenad så K kunde dammsuga i fred  ;) Jag och Nelly var ute i 1 timme. Vi träddade hunden Plexxus och hans ägare så Nelly och Plexxus busade nere på stranden. Kl 13.40 var det dags för lite träning med min sjukgymnast. Det gick bra idag. Lite träningsvärk i armen nu bara ;)
Jag och Nelly har precis varit ute på 1timme och 45minuters promenad, vilket var jätteskönt. Vi gick en ny runda idag! Mysigt.
Hon är helt slut nu och ligger och snarkar under databordet!

Nu ska jag ta en varm dusch!
Imorgon är det jobb som gäller.

Later.



Postat av: Jennie

Tack så mycket :) det var dags för en liten förändring nu :) hehe

2009-01-19 @ 19:42:49
URL: http://unreal.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0